Hele 260 meldinger med #Xledger ble publisert 11. september.
Hvert år arrangerer Xledger en dag for alle sine partnere der målet er å skape tro og begeistring for det som ligger foran.
I år ble Twitter brukt som en del av konferanseopplegget blant annet for å understreke Xledgers mål om å modernisere bransjen i takt med digitale trender.
Fremtidsrettet
Målet for denne dagen var å se på hvordan Xledgers partnere kan være i front av det store teknologiskiftet som bransjen stilles overfor. Det var derfor helt naturlig at foredragene under dagen handlet om trender og hva som vil prege brukernes adferd i årene framover.
Ole Petter Nyhaug, partner og forretningsutvikler i Opinionholdt foredrag om kundedrevne trender, mens Espen Andersen fra BI snakket om den digitale fremtiden. I tillegg til dette en rekke andre innspill både fra kunder, partnere, Xledger og ikke minst administrerende direktør Sandra Riise i NARF.
Skal få fart på regnskapsbransjen
Det var troen på en endret fremtid, som følge av internett, som førte til at det norske firmaet Xledger ble grunnlagt i 2000.
Som et eksempel på dette fokuset kan det nevnes at Xledger allerede ett år før kravet om orginalbilag ble opphevet hadde løsningen klar.
Fokus på fremtidige trender har alltid vært drivkraften i firmaet. Xledger sammen med samarbeidspartnere ønsker nå å få enda større fart på regnskapsbransjens videre utvikling med automatisering, moderne grensesnitt og brukervennlige løsninger.
Under årets Partnerdag ble det delt ut priser til Årets Partner i fem ulike kategorier. De fem som gikk av med seieren var: BDO, KPMG, Erøy Regnskap, SMN Regnskapshuset 1 og Netledger.